Skoči na glavno vsebino

GLASBENI TABOR V PORTOROŽU

Učenci instrumentalne skupine Cirius Vipava ter mentorice Lucija Praček, Kristina Puntar, Erika Novinec ter Nika Curk smo se od petka, 12. 4. 2024 do nedelje, 14. 4. udeležili glasbenega tabora v Portorožu Melodije morja in sonca, ki ga že drugo leto zapored organizira društvo za avtizem Bodi zdrav iz Budanj.
V petek, 12. 4. smo se iz šole odpravili že ob 9. uri in kmalu prispeli v Portorož. Najprej smo s skupnimi močmi prenesli naše dragocene instrumente v dvorano hotela Histrion, kjer je v soboto potekal tudi skupni koncert. Sledilo je razporejanje po sobah, kosilo in počitek. Popoldne smo v dvorani polni navdušenja povadili naše glasbene točke in spoznali še ostale udeležence na glasbenem taboru. To so bili: instrumentalna skupina OŠ Dragotin Kette iz Novega Mesta pod vodstvom mentorice Darinke Pirc, instrumentalna skupina VDC Ajdovščina-Vipava pod mentorstvom Loredane Sajovic, učenci glasbenega centra DO-RE-MI iz Bleda pod vodstvom mentorice Nuše Piber, družinski band Koren ter Sebastjan Elersič. Zvečer smo odšli na slastno večerjo ter kasneje utrujeni hitro zaspali.
V soboto, 13. 4. smo takoj po obilnem zajtrku odšli na skupno vajo v dvorano, kjer smo najprej povadili svoje glasbene točke, prisluhnili ostalim skupinam ter nazadnje zapeli še prelepo skupno pesem učiteljice Nuše Piber Zvezdica. Pesem je šla hitro v uho in se nas je vseh dotaknila. Po vaji smo se odpravili na sprehod do Pirana ter se na Tartinijevem trgu okrepčali s kosilom iz nahrbtnika. Ker je bilo vreme zelo sončno in toplo, smo si nazaj grede privoščili še zasluženi sladoled. Sledil je počitek, tuširanje in priprava na večerni nastop. Pred večerjo smo imeli še skupno generalko, kjer smo preizkusili tudi ozvočenje. Koncert se je pričel ob 20. uri in naša glasbena točka Papirnata letala M. Sajovic, je otvorila slavnostni dogodek. Kasneje smo izvedli še tri pesmi: J. Bitenc – Bali, bali ter Lev in ljudsko V dolinci prijetni. Zablestel je tudi naš solist Leviatan Mladovan v skladbi Lev s svojim čistim glasom. Po zaključenem uradnem delu koncerta je sledilo še rajanje in petje ob spremljavi glasbenika Sebastjana Elersiča.
V nedeljo, 14. 4. smo utrujeni a zadovoljni odšli najprej na zajtrk, nato pospravili hotelske sobe, znosili v kombi naše instrumente in se pripravili na odhod. Na poti domov smo se ustavili še v Divači na pizzi v Piceriji Etna ter si ogledali železniško postajo in parni vlak. Pot domov je hitro minila in polni nepozabnih vtisov smo pričakali starše.

Morda vam bo všeč tudi...