Skoči na glavno vsebino

IGRE NA TLEH

Učenci, ki imajo motnje avtističnega spektra, imajo največji primanjkljaj na socialnem področju. Da bi si lahko pridobili pozitivne izkušnje na tem področju se jim omogoča tudi interesna dejavnost: Igra na tleh.

Metoda, ki se v tej dejavnosti uporablja je DIR flootime. Pri delu upoštevamo mejnike razvoja predvsem na temeljnem nivoju in skrbimo za regulacijo in senzorno procesiranje. Preko igre spodbujamo motorični razvoja, slušno-jezikovno procesiranje, vizualno-prostorsko procesiranje, senzorično modulacijo in emocionalno stabilnost.

Dr. Stenly Greenspan ˝Z otrokom delamo na podlagi njegovih funkcionalno emocionalnih mejnikov in ne starosti.˝
Otroka spodbujamo, da se vključuje v neverbalno komunikacijo in mu razvijamo pozornost ter ga učimo prvih korakov dvosmerne komunikacije, zapiranja in odpiranja socialnih krogov.
Sledimo izbrani igri otroka in ga z dodajanjem novih predmetov ali pa igralnih dejavnosti popeljemo po poti razvojnih mejnikov. Otroku pustimo, da ustvarja svojo interakcijo in sledimo njegovi pobudi. Uporabimo čustva za navdušenje otroka za skupno dejavnost. Ustvarjamo fizične probleme, ki jih je potrebno skupinsko rešiti.

Pripravimo varno okolje – toplo, domiselno z opremo kot so luči, slike, glasba, ogledala. Gradimo na pristnem, odprtem, razumevajočem osebnem odnosu tako, da se pri igri na teh zabavamo.

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost